特定商取引に関する法律に基づく表記

店舗情報

ショップ名 Nigel Cabourn THE ARMY GYM ONLINE STORE
販売業者 株式会社 OUTER LIMITS
販売責任者 木村 英樹
所在地 〒151-0051
東京都渋谷区千駄ヶ谷1-6-2
電話番号 03-5413-6951
メールアドレス info@cabourn.jp
ホームページ https://cabourn.jp/
商品代金以外の必要料金

送料(全国一律):通常配送 880円(税込)
*沖縄、及び一部離島は適応外となります。沖縄は1,650円(税込)。
消費税は全て商品代金(税込価格)に含んで表示しています。
*1回のご注文毎に送料が発生します。別注文の商品をまとめて発送は承っておりませんので予めご了承ください。
*海外への発送はしておりません。
We do not accept international order and do not offer international shipping.

引き渡し時期 *お支払い確認後5営業日以内に発送いたします。

お支払方法について

お支払方法

*クレジットカード(VISA / Master Card / American Express / JCB / Diners Club)
*Amazon Pay
*PayPay
*Apple Pay(Android、Windows環境ではご利用頂けません)
*コンビニ決済


発送方法について / Shipping Policies

発送方法
Shipping method
*佐川急便
*海外への発送は行っておりません
We do not accept international order and do not offer international shipping.

返品・交換について / Returns & Replacements

返品期限・条件
Returns and Replacement Terms
*当店では原則として、お客様都合による返品・交換は、対応いたしかねますので予めご了承ください。初期不良による返品・交換は、商品到着後7日以内に限り承ります。不良品交換の際の送料は当社負担とさせていただきます。
In principle, we do not accept returns and replacements due to customer’s own reasons. Returns and replacements due to damage, defective, or incorrect item found at the time of receipt can be made within 7 days of receipt. Shipping fee to exchange the damaged product will be paid by us.

*返品または交換をご要望のお客様は、必ず事前にお問い合わせ窓口までご連絡をお願いいたします。事前のご連絡なしに商品が返送されてきた場合には、返品・交換をお断りいたします。あらかじめご了承ください。
For customers who needs to request returns and replacements, please contact us from the below first. For any returns made without noticing from the below first, we will not accept returns and replacements. Please note this in advance.

【お問い合わせ窓口】
*メールでのお問い合わせ:info@cabourn.jp
*お名前・商品名・購入日時・注文番号を明記してください。
【Contact Form】
*Contact by email:info@cabourn.jp
*Please write your name, product name, purchase date, purchase number.
交換・返品のルール
Returns and Replacement Rules
*商品の性質上、返品・交換については、お客様からの事前連絡時に状況を確認させていただきます。内容によっては、返品・交換を承ることができない場合がございます。
Due to the characters of the products, for returns and replacement requests, we will confirm the details at the time we receive the inquiry from the contact form or email. There is a possibility that we can not accept return or replacement depending on the situation.

*返品・交換をお断りする事例
・商品到着から規定の日数が経過した初期不良
・ご試着以外で着用をされた商品
・店頭での購入商品
・商品タグ・値札・ラベル・保証書等を無くしたり切り離した商品
・パッケージ(箱等)を紛失・破損した商品
・お直しや洗濯・クリーニングをされた商品
・お客さまのもとで汚れ・におい・傷等が生じた商品
・色や形など商品外観がイメージと異なる、といった理由
・化粧箱の破損・傷・汚れといった理由(配達中のトラブル等で発生する著しい破損を除く)
・その他、弊社で対応ができないと判断した場合
Examples of reasons we can not accept returns and replacements
・More than 7 days has passed from receipt date  (Even with any damage, defective, or incorrect item found at the time of receipt)
・Worn other than trial fitting
・Purchased at our physical store
・Hang tags, Swing tags, Labels, Guarantee Card is lost or taken off from the product
・Packaging (example: boxes) is lost or damaged
・Altered, mended, washed, or dry cleaned
・Stain, smell, or damage made by customer
・Reasons related to not matching your image. (Appearance part such as the colour and shape)
・Damages related to packaging and boxes, such as damages, scratches, stains. (Excluding severe damage due to trouble while delivering)
・Any other reasons which we determine that we can’t accept

*返品不可商品ならびに返品不可の状態と判断された場合、商品は着払いにて返送させていただきます。
For any products that can not be returned or replaced, or has been determined that we can not accept, will be returned to the customer by collect.

ご注文キャンセルについて / Cancellation Policies

*キャンセル期限・条件
Cancellation Term
*当店では原則として、お客様都合によるご注文のキャンセルは、対応いたしかねますので予めご了承ください。また、出荷準備に入った後(当店からお送りする注文確認メールの送信後)の注文キャンセルには応じられません。
In principle, we do not accept cancellation due to customer’s own reasons. We can not accept cancellations for any orders that are already in process of delivery. (After we send the order confirmation mail)

【お問い合わせ窓口】
*メールでのお問い合わせ:info@cabourn.jp
*お名前・商品名・購入日時・注文番号を明記してください。
【Contact Form】
*Contact by email: info@cabourn.jp
*Please write your name, product name, purchase date, purchase number.